viernes, 29 de mayo de 2015

Acomiadament

En aquesta entrada vull acomiadar-me de l'assignatura de NESE, però no del blog, ja que el meu objectiu es seguir utilitzant aquesta eina com a enmagatzemadora d'informació.


En quant als objectius que m'havia plantejat de l'assignatura i la consecució d'aquests puc dir que he pogut aprofundir en conceptes que ja s'havia d'assignatures anterior i aprendre de nous que em servirán molt com a futura docent.

He aprés també diferents dinàmiques per dur a terme a classe, per crear un bon clima d'aula i conéixer les característiques de cadasqun dels alumnes. També he adquirit estratègies d'aprenentatge i de participació, com seria el treballar amb projectes.
En general, m'he adonat de la importància i el valor que té el suport de l'escola, i la determinació que l'aplicació d'un bon suport dins el centre.



En quant a les sessions, d'aspectes positius puc destacar:


  • Sessions molt dinàmiques, cosa que m'ha agradat molt. Sempre ha hagut una part pràctica en la que hem hagut de treballar intercanviant opinions i debatint.
  • Hem estat partíceps del nostre aprenentatge
  • Grup classe dinamitzador.
  • La possibilitat que ens ha oferit el professor per explicar les nostres experiències i treure profit tots de cadasquna d'elles.
  • La quantitat d'exemples oferits per n'Albert per entendre millor els conceptes. M'ha agradat moltíssim veure la teoria aplicada a la realitat d'un centre.
  • Els vídeos que ens han mostrat diferents metodologies i projectes.
  • Les exposicions dels meus companys de les quals he pogut aprendre un poc més sobre necessitats específiques concretes, així com els recursos que utilitzen a alguns centres.

D'aspectes negatius no tenc res a comentar, crec que hem aprés molt durant les classes. Tal vegada adaptar-nos un poc més al temps de les exposicions ja que alguns d'aquests darrers dies es feien un poc "pesats" degut a l'extensió d'algunes d'aquestes.

Només me queda agraïr al nostre professor Albert la seva dedicació tant a l'aula, com fora d'aquesta, per a que siguem uns bons mestres 

No hay comentarios:

Publicar un comentario